25 May 2009

DISON MA AU TARDIDI NAUJUI,,,,,HKBP AEK BOLON

On ma gareja HKBP aekbolon, dison ma sude ujui margareja parhuta aekbolon, molo makhuling giring-giringna tarbegedo sahat tu tarutung dolok, jala ima jou-jou tu angka parhuta i asa mangarade laho marminggu.

Digareja on do Bapa nahinan marsiajar mar "poti Marende" nangpe nibege sian bapa nahinan marsiajar sandiri (otodidak) do jala mansai maol do ninna molo naeng mamakke poti Parendean i, sai jolo mulak ma parmingguan asa boi ibana marsiajar. Di ari minggu i disi ma angka jolma pajumpang sambil marsarita-sarita dilapo/kode, iba dohot angka dongan satorbang marmeami marikkati sipata laos disi do kesempatan molo naeng marpangkas iba, ai adong do parpangkas disi.

Botari do do marmulahan angka jolma molo tingki ari minggu i. Ia saonari adong ma muse gareja GKPI di jonokhon huta sosor nauli ima dalan molo tu gareja HKBP i. Molo adong ro namamboan saring-saring sian angka pangarantoan sai jolo tu gareja HKBP aekbolon i do diboan, sipata disi majolo marborngin paimahon binsar mataniari. Hami pe tingki mamboan saring-saring ni bapa nahinan sian Medan tong do tu gareja HKBP i hubahen hami marborngin, dung pe marsogot nai asa diboan muse tu inganan naung hupature hami ima di Saitnihuta.

Mansai godang do siingoton sian HKBP on jala disiamunna do singkola dasar dipudina dolok-dolok, dolok dolok i sai songon namanglinggomi ma tu gareja dohot parsingkolaan i. Hubege saonari on nunga muse adong Balai serba guna. Mulak dope au memereng i!! Paima au

2 comments:

  1. Di gereja ini juga saya pertama mengenal TUHAN saat Sekolah Minggu. berdoa MET-MET AU ON. Marende NA BASA DO ROHAM DIA AU + AUT SO ASI ROHAM. Setiap saya ke Aekbolon yang pertama dilakukan wajib berdoa di dlm Gereja,sbg ucapan syukur pribadi. Anak isterikupun sdh hafal sudut-sudut gereja ini. Disamping kanan gereja ini saya mulai mengenal huruf,angka dan tanda baca, namanya ES ER ES (sekolah rakyat zending). Kesan terlucu dari sekolah ini dan tidak lupa seumur hidup adalah harus 2 tahun di kelas 3, padahal saya juara kelas. Alasan guru ito Maroung tu inongku.Tidak boleh satu kelas yg abang/adik.
    Pelan namun pasti saya sdh melewati garis finish. Syalom n Tuhan memberkati kita

    ReplyDelete
  2. Sekedar Info dan himbauan kepada putra-putri Aek Bolon diparserahan.
    Info:
    Seseorang Pinompar OP.MORA datang ke Jakarta dengan maksud mengumpulkan dana utk beli pengganti Organ Tua Gereja Aek Bolon yg saat ini tdk berfungsi lagi. Wajar bila organ tsb tdk berfungsi, karena sdh dimakan umur. Seingat saya anak saya SIHOL MARINA mengirimkannya tahun 1990 sebahai ucapan syukur atas dasar surat resmi Parhalado kepada saya.
    Himbauan:
    Bila info ini benar, sebaiknya Parhalado menulis surat resmi kpd putra-putri di paserahan dan kepada kita-kita semua yang pernah dapat berkat lewat Gereja ini, buka hati dan ulurkan tanganmu, segeralah bertindak.
    Tuhan Yesus memberkati.

    ReplyDelete

Tidak diklaim kalau yang saya upload adalah sudah benar, jadi bila ada masukan/komentar yang sifatnya meluruskan apalagi menyangkut silsilah/tarombo dengan rendah hati akan saya terima dan saya ucapkan terimakasih